Een verfijnde combinatie van ‘jezelf blijven vernieuwen’ en ‘trouw blijven aan je identiteit’. Dat is precies wat we voor Bussing Brood al jaren doen. Vanuit de food expertise binnen enzo (beter bekend als Foodstijl) hebben we in de afgelopen jaren de identiteit van deze landelijke horeca bakker dusdanig geupdate dat het verhaal nog sterker vertelt wordt. Met ijzersterke storytelling binnen het thema ‘Brood met een hoofdletter B’ en een passend eigentijds design brengen we kwaliteit, smaak en familiehistorie in een uitgekiende middelen mix bij de doelgroep.
De jongste telg van Bussing is de vernieuwde website. Uiteraard is de beursstand voor alle beurzen en demo’s ook onder handen genomen, net als de brochure en advertenties.
Het 125-jarige jubileum geven we een extra feestelijk tintje met het eigentijdse jubileumlogo.En we zitten samen met Bussing zeker niet stil. Achter de schermen werken we gezamenlijk al hard aan het volgende hoofdstuk in het boeiende verhaal van deze unieke bakkersfamilie. Stay tuned…